18 Eylül 2009 Cuma

facebook oyunları

ya gerçekten ben bir şey demiyorum. desem ağzımdan küfür çıkacak. nasıl bir dangozluktur anlamıyorum. sen tut facebook'ta bombok grafiklerle comodor 64'den beter oyunlarla saatlerini geçir. yani millet gerçekten kudurdu. diyecek söz bırakmıyor kimseye. be arkadaşım sen bilgisayar oyunu seven, oynayan biri misin? hayır. oyunlardan anlayan biri misin? hayır? hayatında en fazla oynasan oynasan tetris oynamışsındır, onu da 3. levela geçemeden uzun çubuğu sik gibi en köşenin bir yanına (yanlışlıkla) dikip "game over" yaptırtmışsındır. online diye mi artık milleti bir kaos aldı. herkes birbirinin restoranına, tarlasına tırpanına konuk oluyor ya, kendi odasını toplamaktan aciz adamlar delicesine tarla ekiyor, restoranda yemek pişiriyorlar. hatta millet kavgaya bile tutuştu... "restoranıma iğne oyası masa örtüsü aldıydım da, geçen bi kase mercimek çorbasını dökmüşsün hayvan", "bu sabah mısır tarlamın ortasında kocaman dairesel şekiller gördüm, neden yidin lan mısırlarımı deyyus?" tarzı küfürlerle saldırıyor birbirlerine insanlar. yok kimin beyni kiminkinden ağırmış da, sinefilin hortumu dötümüze az kaldı kaçıyomuş da... kızmamak, sinirlenmemek elde değil. sen efendi gibi feysbukuna girsen, arkadaşına mesajını, foto altı yorumunu yazsan, bi de çok kankinse pokeleyip çıksan. ne güzel olur memleket. bi de feysbuka sadece "feys" diyen insanlar var. onlara hepten kılım. feys ne lan? senin ağzını feysini skerim orospu evladı. yok ama ille bokunu çıkarıcaz türk insanı olarak. ne o, tarlasında yalnız inek bulmuş. inek çok üzgünmüş. lan farmvillinize zıçtırmayın çok ekip biçesiniz varsa konya ovasına gidin lan sanal sabanlar.

3 yorum:

  1. heyt çobana bak. elalemin kuzusuna göz mü diktin hoca sen? bi eğlencemiz feysbukumuz var onu da çoh mu gördün la?

    YanıtlaSil
  2. ben çoban, sen çoban. senin adın bundan sonra "agnus dei" olsun:)

    YanıtlaSil
  3. ahahaha
    sen benim maruz kaldığım durumları görsen.
    "oyun davetiyesi göndersim sana kabul etsene, hala kabul etmedin mi, neden kabul etmiyorsun, bak çok eğlenceli ama, sana inek gönderdim, koyun gönderdim, gördün mü bak ayşe kaçıncı level olmuş nasıl olmuş, vıdı vıdı bıdı bıdı..."
    ayh!
    o da öyle bir eğlence işte diyip saygı duyuyorum tabi ama beni boğmadıkları sürece. =)

    YanıtlaSil