25 Eylül 2009 Cuma

üretim araçları, göbek pamuğu örneği: kadınlar venüsten, erkekler marstan...

her erkeğin yaşamının çeşitli evrelerinde götünü göbeğini kaşırken çıkartıp; ya kül tablasına ya da gizlice kanepenin arkasına fıydırdığı topaktır göbek pamuğu. kadınlarda pek olmadığı rivayet edilir. gerçekten de, birden üzerini sıyırıp da şehvetle yumulduğum kadınlarda göbek pamuğu yoktu. buradan anlıyoruz ki göbek pamuğu denilen hadisenin bilimsel tanımı şudur: göbek kıllarının kıyafetlerdeki pamuğu harmanlayarak, göbek deliğine pırçıklaması... bunu ben söylemiyorum. koskoca bi bilim amcası söylüyor*. bu amca ki ömrünü hayatını iki gıdım kıllı pamuk için heba etmiş, yılmamış, hatta bu pamıkların mikroskop altında görüntülerini çekip bakmıştır. düşünsenize, herif senin gizlice kanepenin arkasına fıydırdığın topak için ömrünü vermiş, sen olayı hiç sallamadan direk bir sonraki elektrik süpürgesi kıyımına yolluyorsun topacıkları. adam görse kendini asar. annem bu adamı görse kesin asar. benimse kanepelerin arkasına topak attığımı bilse asmakla kalmaz. ağzıma sıçar...
pek tabii bir erkeğin hayatında önemli bir yer tutar göbek pamuğu. her erkek bir dönem bu pamukları biriktirerek tekstil sektöründe çığır açmak ister. ayrıca bilir ki pamuk ile harmanlanmış kıllar, eğer biriktirilirse, yastık ve yorgan için kullanımda ekstra ısı sağlayacaklardır. işte erkeklerin kendilerini önemli hissetmelerinin nedeni budur. çünkü kendileri başlı başına bir üretim aracıdırlar. üretim aracı olma özelliği sadece pamukla belirmez, bunun yanısıra bol miktarda metan gazı, sonradan sertleşerek yapıştırıcı sanayinde kullanılabilecek balgam, sterilize etme özelliği bulunan tükürük, burundan çengel tekniği ile çıkarılan ve kuvvetli esans ve yapıştırıcı özelliğe sahip sümük ve hayatın devamını sağlayan sperm. yani aslında erkekler sebat etseler kesinlikle ekolojiye faydalı yaratıklar haline dönerek, küresel ısınmayı filan anında kesebilirler. mesela kızların olmadığı anlarda dönen erkek muhabbeti sırasında osuran ve buna çılgınlar gibi gülen erkekler, bu özelliklerini heryerde sürdürseler; değil ozon tabakasını onarmak, dünyadaki tüm kötülükleri bile ortadan kaldırabilirler. ama ne yazık ki erkekler çocuk gibidir. hafiften salaktırlar. osuruğa gülerler. veya "bak ula çukurovanın yarısı kadar pamuk çıktı göbeemden" derler. ona da gülerler. ergen çağlarında hepsi bir araya gelip attırır ve yine gülerler. balgamlı veya balgamsız tükürüp gülerler. oraya buraya işeyip gülerler. kadir mevlamın kendilerine bahşettiği bu üretim silsilesini zerre siklemezler. onlar mütemadiyen tataklı ellerini oraya buraya sürerek gülerler. halbuki kadınlar öyle midir? değildir. onlar regl dönemlerinde vücutlarından çıkardıkları tek üretim maddesi olan pıhtılı kanı, yani o sıçmıktan kötü, kuburdan beter hadiseyi bile itinayle, bir sanatkar edasıyla pede sararlar. erkeğe bahşedilen üretim yetenekleri onlarda yoktur. osursalar ekonomik değer taşımaz. (ilginçtir ki kadın osuruğuna da erkekler güler. gerçi kadınlar da kendi aralarında gülüyordur muhtemelen. ama hiçbir kadın bir erkeğinki gibi; "baratoorrr" şeklinde osuramaz. dolayısıyla kadının yaptığı fısss bir üretim malzemesi değil, sıçma öncesi büzük seyirmesidir...) tüküremezler. tükürseler, ortaya çıkan madde yarı rujlu, bol kozmetikli bir hadisedir ki doğallıktan uzaktır. sümüklerini yakalamak için çengel tekniği kullanamazlar. zira tırnakları uzundur. burunları mazallah parçalanır. hadi başarıyla bir kuple sümük çıkardılar. onu duvara bi yere süremezler. ojeleri bozulur, tırnakları kırılır. ve en önemlise kendileri doyasıya attırıp sperm üretecek kapabilitede değildirler.

şimdi kadın ve erkek cinslerini toplumsal olarak ayıralım. kadınları venüse, erkekleri marsa yollayalım. ne olur? iki cinsin de sayısı git gide azalır. çünkü üreyemezler. erkekler dağı taşı döllemeye, kadınlar sülfürden kristalden çocuk yapmaya çalışırlar. beceremezler. ama mevzu eğer krallar gibi yaşamaksa, erkekler süper şekilde yaşarlar. bi kere sanatta inanılmaz ileri giderler. duvarlara işeyip attırarak barok eserler, kübist portreler çizebilirler. hatta iddia ediyorum, işeyerek hat sanatında bile çığır açarlar. osurarak ısınma, barınma, vs gibi ihtiyaçları direk tatmin olur. kıllı pamuklardan yorgan; sümük, balgam ve atmıklardan sıva dolayısıyla bina bile yaparlar. kadınların ise yapabileceği yegane şey, uzaydan görülebilen ve milyarlarca sarılı pedden oluşan bir piramit olacaktır. o da ne yazık ki ilk rüzgarda devrilecek ve tüm kadınlar "bu senin hatandı, hayır senin, sana diyorum kıskanç oruspu, sus şıllık" nidalarıyla saç baş birbirlerine gireceklerdir.

son söz: teoride bu durum böyle işlese bile, pratikte venüs gayet düzenli. mars ise bol kahkahalı bir yer olacaktır. bu kahkahalar ne yazık ki en geç 1 ay içinde yerini "olm nuri, lan bi karı olsa da akşama kadar yesek, sabaha kadar zitsek" homurdanmalarıyla son bulacak; o sırada osuran bir erkeğe gülünecek, sonra tekrar homurdanılacak, sonra osurulunup tekrar gülünecektir. işte bu paradoks modern erkeğin hüznüdür.

not: orhan pamuk sittirolup venüse gitsin...
not2: bu yazıyı okuyan kadının da işi zor. "evet nihohoho diye düşünse, kendini üretimde bulunamayan bir cins olarak kabul edecek; hayır ben gayet osuruyorum, zıçarken duvarı deliyorum, burnumdaki tatakları da sütyenimin içine sürüyorum diyebilse, toplum tepkisinden çekinecek; geç efendi geç bunları, nerde aşk, nerde romantizm diye serzenişte bulunsa "sittir la" diye kendisine tarafımdan ayar verilecektir... zor velhasıl:)
not3: yazıyı okuyan erkekten ise muhtemelen. (ne yazık ki) "asassjasjasashsahalslkasldsdfjkj... olm harbi lan...ben de geçen halı sahada osurdum. karlar eridi lan.hihaaohohsodpsdsşlfkd "tepkisi gelecektir.

9 yorum:

  1. yeni yeni okumaya başladım seni tesadüfde denebilir,çok mantıklı buldum genel olarak,detayları farketmene bayıldım ama bazen açıksözlülükle terbiyesizliği karıştırdığını düşünüyorum yorumumdan sonra yasa girmeni beklemiyorum ama güzel yazıyosun bil istedim.

    YanıtlaSil
  2. Bizim bi eleman vardı."Baratorrr" şeklinde değil de "zırt" şeklinde osururdu.Bildiğin "zırt".o kadar.Buna hep "olm karı gibi osuruyosun,az erkek gibi osur" falan derdim.Bu hep bozulurdu.Örnek verip "bak doğrusu bu" diye şekil üzerinde açıklardım.Sallamazdı.Beni asla ciddiye almadı.Hep burnunun dikine gitti.Hayatı boyunca öyle zurna gibi osurdu durdu.ilk fırsatta kendisine yukardaki bilimsel makaleni okutacağım.Bana inanmadı,belki sana inanır.

    YanıtlaSil
  3. @seyma: ben de yeni yeni yazıyorum zaten. dolayısıyla yeni okuman tesadüf değil:) tesadüf olsa olsa tesadüfen görüp okumandır. eleştirilerin için çok sağol. insan hep kendisini dışardan görmek ister. bunu da ii eleştiriler mümkün kılar. bu sebeple eleştri iyi bişidir. yazmak istediğim tarzı net verebilmişim demek ki. hafiften terbiyesiz. bolca açıkgöz. bu ii bişi. saol gerçekten.

    @griffith: bu hazin öykü çok duygusal doğrusu. arkadaşın napıyo şimdi? kesin evlenememiş, bohem hayatı yaşayan bir entel olmuştur.

    YanıtlaSil
  4. önümüzdeki ay evleniyor asethuan.

    YanıtlaSil
  5. ehehe... bak yazıyı okuyunca direk nasıl osurulacağına vakıf olmuş, aynı gün gelecek aya evleneceği bi kız bile bulmuş desene. gençlere yardım ediyorum diye o kadar mutluyum ki:)

    YanıtlaSil
  6. ahaha bomba bu bombaaa! bi kadın olmam gülmeme engel diil, ayrıca osurup sıçmak günah diil ya. yalnız burnumu karıştıramıyom parmaklarım sığmıyo çünkü.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir yazı olmuş =) iyi gözlemliyorsun anlaşılan..
    okurken aklıma geğirme de gelmişti..o konuda da gayet üretkensiniz =)
    ben diğer söylediklerini az çok becerebiliyorum ama geğirmenin tadını yeni yeni alıyorum..çok kızardım marifet gibi geğirip arkasından gülen erkeklere ..denedim yalnızken, cidden çok keyifliymiş :)

    YanıtlaSil
  8. doğru bak, geğirmeyi unuttum. aslında geğirme kadınlarla erkeklerin bir nebze yaklaştıkları bir alan. geğirerek istiklal marşını okumaya çalışan bir kız arkadaşım vardı benim lisede mesela. hepimiz buna gülerdik. :))

    YanıtlaSil
  9. "geğirerek istiklal marşı söyleyen "kızla irtibat kurabilir miyiz,tanımak isterim ...başka bi yeteneği var mı bu elemanın?
    biraz ondan bahset lütfen
    uzun zamandır bu kadar özel bi yetenek duymamıştım.Speyşıl insanlar azalıyor.
    Varsa okul yıllığından fotosunu(video ,görsel,saç doku ne varsa) lütfen ekle tanıyıp gelecek nesillere tanıtalım muhteremi..(sevgilin miydi?!sanmıyorum sen o kıza yeterince sahip çıkamamışsın bence yoksa şu an yanında olmalıydı)
    Bu arada 1900 lerin bi yerinde Fransada sahne alan bi zat osuruğuyla şarkı söyleyerek çok ünlü olmuş hatta milli kahraman değeri bulmuştu...

    "Tüm parlak fikirler gaz yapar
    Ve her gaz da çıkacak bi delik bulur"Meril Striptiz


    keilme doğrulama.ectineu

    YanıtlaSil